هزینه تعمیر بیس باند آیفون چقدر است؟

هزینه تعمیر بیس باند آیفون | بیس یاند چیست ؟ | دلایل خرابی بیس باند گوشی آیفون | تعمیرات موبایل | تعمیر گوشی موبایل با گارانتی |

خراب شدن بیس باند یکی از مشکلات رایج در برخی مدل های گوشی آیفون است حال شاید برای شما سوال باشد که بیس باند چیست و هزینه تعمیر آن چقدر آب میخورد؟ برای دانستن این مطالب با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

بیس باند چیست ؟

بیس باند قطعه ای الکتریکی  است که کار اصلی آن اتصال سیم کارت به سیگنال های مخابراتی است یعنی با کار نکردن آن گوشی موبایل شما به حالت "نو سرویس" تبدیل می شود.

دستگاه Baseband تراشه‌ای است که همه آیفون‌ها و مدل‌های تلفن همراه اپل واچ، آی‌پد، آی‌پد ایر، آی‌پد مینی و آی‌پد پرو از آن استفاده می‌کنند و تمام عملکردهایی را که به آنتن سلولی نیاز دارند، مدیریت می‌کند. رم و سفت‌افزار مخصوص به خود را با فلش NOR دارد، جدا از منابع اصلی ARM. باند پایه منبعی برای سیستم عامل است. Wi-Fi و بلوتوث توسط CPU اصلی مدیریت می‌شوند، اگرچه ذخیره‌های باند پایه آدرس‌های MAC در NVRAM آن هستند.

همه آیفون ها دارای یک بیس باند هستند و بیس باند آیفون در اصل سیستم عامل مودم سلولی است که در آیفون شما وجود دارد. به طور خاص، بیس باند شامل نرم‌افزار سطح پایینی است که روی سخت‌افزار مودم تلفن همراه آیفون اجرا می‌شود، که ترکیبی از آن‌ها به آیفون اجازه می‌دهد تا برای ارسال و دریافت داده‌ها، تماس‌های تلفنی و انتقال به یک شبکه سلولی متصل شود.

بسیاری از دارندگان آیفون احتمالاً اصطلاح "Baseband" را شنیده‌اند یا شاید در مورد ارتقاء بیس باند خوانده یا شنیده باشند. هدف از این به‌روزرسانی‌های باند پایه آیفون، بهبود عملکرد مودم سلولی موجود در دستگاه، و سیستم‌افزار سطح پایین (نرم‌افزار) موجود در باند پایه است.

علاوه بر این، بیس باند همان چیزی است که دستگاه را به حامل مورد نظر قفل نگه می‌دارد، در ایالات متحده، این معمولاً AT&T، Verizon، T-Mobile، Sprint و برخی اپراتورهای کوچکتر دیگر است. برای مثال، خرید یک آیفون آنلاک آن قفل باند پایه را ندارد.

به همین دلیل است که وقتی قفل‌های آیفون سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روزرسانی می‌شوند، مختص نسخه‌های بیس باند مختلف هستند، زیرا اصلاح یا «هک کردن» بیس باند برای اجازه دادن به باز کردن قفل مبتنی بر نرم‌افزار یا جیلبریک بر روی آیفون قفل‌شده برای استفاده از مودم سلولی در آیفون ضروری است. تلفن، در نتیجه امکان انتقال تماس، داده و پیامک روی دستگاه را فراهم می کند. باز هم، خرید آیفون قفل شده نیازی به تغییراتی در بیس باند برای دسترسی به شبکه های دیگر ندارد، به همین دلیل است که آیفون های آنلاک معمولاً در بازار فروش مجدد و برای مسافران بین المللی نسبت به آیفون های قفل شده که یا باید از طریق اپراتور باز شوند یا از طریق اپراتور باز شوند، مطلوب تر هستند. مکانیزمی که چند لحظه پیش شرح داده شد.

What is iPhone Baseband, Sim Lock and Jailbreak? - HubPages

هزینه تعمیر بیس باند آیفون چقدر است؟

تعمیر بیس باند به مدل گوشی آیفون شما بستگی دارد اما اگر حدودی بخواهیم قیمتی اعلام نماییم بین 700 تا 2 میلیون تومان میتواند هزینه بردار باشد.

شما میتوانید در تعمیرات موبایل سفیر انواع بیس باند مدل های مختلف گوشی آیفون

بیس باند IPHONE 5G

بیس باند IPHONE 5S

بیس باند IPHONE 6G

بیس باند IPHON 6S

بیس باند IPHONE 7G

بیس باند IPHONE 7 PLUS

بیس باند IPHONE 8

بیس باند IPHONE X

و....

را در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل سفیر تعمیر فرمایید برای استعلام دقیق قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره ثابت 62999797-021 داخلی 400-401

و یا با شماره ی 09033007190 در شبکه های اجتماعی واتس اپ و... در ارتباط باشید.

جهت درخواست تعمیرات موبایل بر روی برند مربوطه کلیک فرمایید.

تعمیر موبایل سامسونگ در محل

تعمیرات موبایل هواوی

تعمیرات موبایل آیفون

تعمیرات موبایل شیائومی

تعمیرات موبایل سونی

تعمیرات موبایل اچ تی سی

تعمیرات موبایل نوکیا

تعمیرات موبایل ال جی

تعمیرات موبایل فوری | تعمیرات موبایل آنلاین | پشتیبانی تعمیرات موبایل | تعمیر گوشی | سایت تعمیرات موبایل | شماره تعمیرات موبایل |

به این مطلب امتیاز دهید :

نظر خود را بنویسید

نظرات