قیمت + خرید هیتر و هویه تعمیرات موبایل

قیمت + خرید هیتر و هویه تعمیرات موبایل | هیتر و هویه یاکسون | بهترین مارک هیتر و هویه | هیتر و هویه ارزان | هیتر و هویه گورداک

اگر به تازگی وارد به عرصه تعمیرکاران موبایل شدید و یا قصد تعویض و خرید هیتر هویه جدید دارید این مطلب رو از دست ندین :)

سفیر واردکننده انواع دستگاه های تعمیراتی موبایل در ایران است که به عنوان نمایندگی فروش ابزار آلات تعمیرات موبایل در بسیاری برند ها فعالیت میکند.

امروز قصد داریم انواع هیتر و هویه تعمیرات موبایل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به واسطه نیازی که دارید بهترین محصول را خریداری کنید.

هویه های امروزی از قیمت 500 تا 8 میلیون تومان قیمت دارند که شما میتوانید بر اساس بودجه خود یکی از این اقلام را تهیه فرمایید.

برای معرفی انواع هیتر و هویه نیاز هست بدانیم که کاربرد این دستگاه چیست و در جهت انجام چه کارهایی از آن استفاده میشود؟

بعد از آن بر اساس داده های موجود درمود دستگاه ها با برند های مختلف شما میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هتیر و هویه چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از کاربردی ترین دستگاه های تعمیراتی موبایل هیتر و هویه است که در جهت  اتصال و برداشتن قطعات SMD مانند PLCC ها، BGA ها، آی سی ها و SOIC ها استفاده می کنند.

از این دستگاه به طور گسترده برای پیش گرمایش، خشک کردن، جدا کردن رنگ های لاکی، داغ کردن فضاهای کوچک، ذوب کردن و غیره استفاده می شود.

تعمیراتی همچون تعویض هارد موبایل ، تعویض آی سی های مختلفی چون آی سی تغذیه و شارژ و... همگی در گرو داشتن یک ابزار مناسب جهت ریمو کردن قطعه مورد نظر از روی برد

تلفن همراه که به وسیله هیتر و هویه انجام می شود... اگر شما هم از کاربرد های مهم این دستگاه اطلاعاتی دارید در کامت ها با ما در میان بگذارید.

معیار های خرید هیتر و هویه خوب چیست ؟

1. امکان کنترل دما و پرتاب باد

همان طور که حتما می دانید برای کارهایی که با هیتر و هویه انجام میدهید مقدار دمای متفاوتی مورد نیاز است تا به برد گوشی موبایل صدمه نزند

به طور مثال  برای برداشتن سوکت شارژ موبایل بایستی دما و شدت هوای دستگاه را تنظیم کنید. تنظیم این دو پارامتر به مارک هیتر و هویه و قدرت آن بستگی دارد.

معمولا دمای حدود 400 درجه و پرتاب باد در حالت 2 برای این کار جوابگو خواهد بود. پیشنهاد می کنیم کار را با دمای کمتر شروع کنید و در صورت لزوم آن را بالاتر ببرید.

هم چنین اگر دستگاه شما پرتاب باد قوی دارد آنگاه بهتر است ولوم پرتاب باد آن را در حالت 1 قرار دهید.

پس در انتخاب هیتر و هویه محصولی مورد نیاز است که بتواند دمای مورد نظر را دقیق تنظیم کند و امکان تنظیم پرتاب باد داشته باشد. این دقت دما تقریبی بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد باید باشد.

2. زمان گرم شدن

یکی دیگر از مهمترین معیار های هیتر و هویه خوب سرعت گرم شدن دستگاه است دستگاه های قدیمی که زمان زیادی صرف می شد تا آماده به کار شوند بسیار مشکل ساز بودند مثلا باید در جایی

قرار میگرفتن تا در مدت داغ شدن با جایی برخود نکنند و مشکلاتی ازقبیل آتش سوزی و سوختگی دست و... را ایجاد نکنند ولی دستگاه های امروزی خیلی پیشرفت کرده اند و حتی هیتر و هویه هایی

وجود دارند که زیر 30 ثانیه آماده به کار می شوند و هم در زمان صرفه جویی می کنند هم در سلامت افرادی که با آن کار میکنند.

3. نازل هیتر

انتخاب سر نازل یکی دیگر از نکات مهم است در بسیاری از دستگاه های جدید نازل هیتر روی خود دستگاه است اما نکته مهم این است که هرچه این نازل ریز تر باشد در جهت کار و برداشتن قطعات

از روی برد گوشی کار راحت تری خواهید داشت این ویژگی در مدل های جدید وجود دارد و شما حتی یدکی هم میتوانید برای ناز هیتر خود خریداری کنید که به راحتی با یک پیچ گوشتی قابل تعویض است.

انواع هیتر و هویه تعمیرات موبایل

حالا که ویژگی های مهم این دستگاه تعمیرات موبایل را درکنار هم مطلاعه کردیم نوبت به معرفی مدل های مختلف می رسید با ما همراه باشید.

1. هیتر و هویه کویئک 700 -QUICK 700 2 in 1 Rework Station

کویئیک 700 یکی از مشهور ترین مدل های هیتر و هویه  در بین تعمیرکاران موبایل است که به کیفیت خوب و جان سخت بودن معروف است.

با خرید این دستگاه شما سالیان سال از خرید مجدد این ابزار بیمه خواهید بود.اکنون نگاهی به ویژگی های تخصصی این دستگاه می اندازیم...

هیتر کوییک 700 آنالوگ یکی از پرکاربردترین ابزار و تجهیزات برای تعمیرکاران و طراحان بردهای الکترونیکی به ویژه بردهای دارای قطعات SMD می باشد.

هیتر یا هویه هوای گرم کوییک 700 نام یکی از ابزار آلات لحیم کاری است که بیشتر از آن در کار با قطعات SMD استفاده می شود. هویه هوای گرم کوئیک 700 از دو قسمت

دستگاه مرکزی و دسته هیتر تشکیل شده که به طور معمول المنت حرارتی در داخل دسته قرار می گیرد و دستگاه مرکزی وظیفه تولید باد را به کمک یک کمپرسور داخلی بر عهده دارد.

نحوه کار هیتر به این صورت است که المنت دمای مد نظر را تولید می کند و با دمیده شدن باد در داخل دسته هیتر، باد گرم از نازل دسته هیتر خارج می شود.

هویه هوای گرم QUICK 700 ESD یک هیتر و هویه آنالوگ رومیزی است که فاقد نمایشگر دما به صورت دیجیتال می باشد. لازم به ذکر است که هیتر این محصول دارای 4 نازل نیز می باشد

که می توان توسط آن ها تراکم هوای خروجی از هیتر را کنترل نمود. هات ایر کوییک 700 شامل یک دستگاه (Station)، دسته هیتر، هویه قلمی SMD، پایه نگه دارنده هیتر، پایه نگه دارنده هویه، نازل های قابل تعویض هیتر و یک عدد کابل ورودی برق می باشد.

ابعاد

۳۴x۳۴.۵x۲۲.۵ سانتی‌متر

وزن

۶۶۰۰ گرم

توان

۲۷۰ وات

جهت مشاهده قیمت و خرید هیتر هویه کوئیک 700

 

2. هویه QUICK TS1200A

هویه TS1200A کوییک یکی از ابزارهای لحیم کاری پیشرفته ESD با توان حرارتی 120 وات است. هیتر دیجیتال Quick TS1200A به صورت کاملاً حرفه ای طراحی شده است. انتقال حرارت دقیق،

وجود صفحه نمایش جدید و راحتی استفاده از دکمه های تنظیم دما به صورت دقیق و دیجیتالی از ویژگی های این محصول محسوب می شود. برخی دیگر از ویژگی های این محصول عبارتند از:

  •     حرارت دهی و بازیابی حرارتی سریع
  •     هیتر با عمر طولانی
  •     تعویض راحت نوک هویه
  •     اینترلاک و قفل کردن دستگاه از طریق پسورد
  •     سازگار با انواع مختلف نوک های هویه
  •     مجهز به آلارم درجه حرارت و قابلیت نمایش دما برحسب درجه فارنهایت و سلسیوس
  •     کیفیت بالا، ال سی دی دیجیتال
  •     دارای سه حالت کاری
  •     قابلیت خاموش شدن خودکار
  •     کنترل از طریق کامپیوتر

در ساخت و بدنه هویه Quick مدل TS1200A از استاندارد Esd Safe یا خاصیت آنتی استاتیک بکار رفته است. دکمه های کنترل، لمسی با سه حالت مجزا برای ذخیره سازی دما می باشند

و با داشتن محدوده دمایی 200 تا 420 درجه سانتی گراد، از راندمان و کارایی بالایی برخوردار می باشد.هویه کوییک مدل TS1200A یک دستگاه دیجیتال و تخصصی است،

دارای حالت استندبای و آماده به کار می باشد و به خاطر عملکرد و دقت بسیار زیاد، داشتن سرعت بالا در آماده به کار شدن و دسته هویه با نوک هویه بلند و مجهز به سنسور دمایی مجزا

و البته طراحی ارگونومیک مورد استقبال بسیار بالای تعمیرکاران موبایل قرار گرفته است.

هویه کوییک Quick TS1200A یکی از ضروری ترین ابزارها و تجهیزات در تعمیرات قطعات الکترونیکی بویژه بردهای موبایل است.

هویه QUICK  مدل TS1200A یکی از برندهای معروف ساخت کشور چین است و به خاطر کیفیت و کارایی و طول عمر بالایی که دارد

در بازار کشور عزیزمان ایران و بین تعمیرکاران و طراحان بردهای الکترونیکی با قطعات SMD معروف می باشد و از این دستگاه استقبال خوبی شده است.

دستگاه هویه TS1200A برند کوئیک یک دستگاه هوشمند مناسب برای لحیم کاری بدون سرب است. این امکان وجود دارد که کاربر سه حالت پیش فرض را در حافظه دستگاه ذخیره کند

که هنگام لزوم حالت ها فعال شده و تعمیرکار با دمای از قبل تنظیم شده روی اتصالات کار می کند.

این حافظه ذخیره به کاربر کمک می‌کند تا سریع‌ تر کار خود را انجام دهد. با تغییر در اندازه اتصالات لحیم کاری، قدرت خروجی نیز به صورت هوشمند تغییر می‌کند.

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه QUICK TS1200A

3.هویه کوئیک مدل 706W Plus

هویه هوای گرم کوییک Quick 706W Plus یکی از پرکاربردترین ابزار و تجهیزات برای تعمیرکاران (موبایل و لب تاپ و pc و...) و طراحان بردهای الکترونیکی به ویژه بردهای دارای قطعات SMD می باشد.

در این دستگاه یک نمایشگر وجود دارد که دمای هیتر را نشان می دهد .این دستگاه دارای یک هویه با قابلیت تنظیم دما از 200 تا 480 درجه سانتی گراد و

یک هیتر دیجیتال با قابلیت تنظیم دما از 100 تا 450 درجه سانتی گراد و همچنین تنظیم فشار باد خروجی است. توان این دستگاه 580W می باشد که قدرت خوبی برای آن به حساب می آید.

اقلام همراه این دستگاه سه عدد نازل هواگرم ، پایه هویه و بغل بند هواگرم برای قسمت هیتر آن است.

۵x۱۶x۱۵ سانتی‌متر

وزن

۲۰۰۰ گرم

توان

۵۸۰ وات

سایر توضیحات

کمپرسور باد در جعبه میزان باد دهی ۵۰ لیتر در دقیقه حداکثر خروجی دمای هیتر ۴۵۰ درجه سانتیگراد حداکثر دمای هویه ۴۸۰ درجه سانتیگراد

توان مصرفی هیتر ۵۸۰ وات توان مصرفی هویه ۵۰ وات مجهز به قطع کن در دسته هیتر دارای

یک عدد صفحه نماش دیجیتال برای هیتر قابلیت تعویض دسته هیتر و دسته هویه متعلقات: سه عدد سری نازل هیتر،یک عدد پایه فلزی هویه

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه کوئیک مدل 706W Plus

4.هیتر دیجیتال کوییک مدل QUICK 861DW

هیتر QUICK 861DW یک هیتر دیجیتال است . هیتر QUICK، دستگاهی فوق العاده که علاوه بر قدرت بالا، از کیفیت و امکانات خوبی نیز برخوردار است .

این دستگاه از یک نمایشگر سگمنتی برای نمایش دمای هیتر، تنظیم شدت جریان باد خروجی، تنظیم حرارت هیتر و تنظیم دمای هویه استفاده شده است

و مقدار دما و شدت باد توسط کلید های قرار گرفته بر روی دستگاه مرکزی تنظیم می شود. همچنین می توان توسط این کلید ها برای دستگاه کد امنیتی نیز تایین نمود .

از ویژگی های این دستگاه می توان به توان بالای این دستگاه اشاره کرد که می تواند دمایی معادل 100 تا 500 درجه سانتی گرا در هیتر تولید نماید، همچنین قدرت باد کمپرسور هیتر نیز 120 L / min می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پایه نگهدارنده دسته هیتر چدنی، دسته هیتر و کتابچه راهنما اشاره کرد. از دیگر مشخصات محصول می توان موارد زیر را اشاره کرد:

    توان واحد هویه : 1000 وات
    دمای تولید شده توسط هویه : 100 تا 500 درجه سانتی گراد
    بازه تنظیم باد خروجی هیتر : 1 تا 120

جهت مشاهده قیمت و خرید هیتر دیجیتال کوییک مدل QUICK 861DW

5. هیتر کویئیک QUICK TR1300A rework station/European plug

دارای کیفیت و دقت بالا که به صورت حرفه ای میزان باد و دما را کنترل می کند و برای انجام تعمیرات حساس که نیاز به دقت بالا هستند به کار می رود.

از ویژگی های این محصول میتوان به دسته هیتر هوشمندآن اشاره داشت که با قرار داد آن بر روی پایه نگهدارنده به حالت خواب به استندبای رفته و با برداشت دسته به سرعت گرم شده و آماده به کار می‌شود.

محدوده دمای هیتر TR1300A کوییک، 100 تا 500 درجه سانتی گراد با قابلیت تنظیم دستی و دامنه جریان باد این دستگاه 6 الی 70 لیتر بر دقیقه می‌باشد.

حداکثر توان این دستگاه 1300 وات است و با ولتاژ ورودی 110 ال 220 ولت برق شهری می‌توان دستگاه را روشن کرد.

 وزن این دستگاه 5 کیلوگرم بوه و ابعاد آن 21.5*23*15.5 سانتی‌متر می‌باشد.

تلرانس دمای دستگاه هیتر کوییک با وجود دقت بالای آن تنها 2 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

ویژگی ها و هیتر کوییک قابلیت های Quick Tr1300A:

- ابعاد: 21.5*23*15.5 سانتی‌متر

- وزن: 5 کیلوگرم

- ولتاژ ورودی: 110 تا 230 ولت AC

- توان مصرفی دستگاه: 1300 وات

- محدوده دما: 100 تا 500 سانتی گراد

- حجم هوای خروجی: 6 تا 70 لیتر در دقیقه

- عملکرد خودکار خنک کننده ی دسته هیتر با قرار دادن دسته هیتر بر روی هولدر مخصوص

- دارای 3 عدد نازل سرصاف مخصوص دسته هیتر

-  قابلیت شبکه شدن دستگاه با دستگاه های همنوع

جهت مشاهده قیمت و خرید هیتر کویئیک TR1300A

6.هویه حرفه ای سانشاین 75 واتی مدل Sunshine SS-927D

ابعاد هویه حرفه ای سانشاین 75 وات مدل Sunshine SS-927D بزرگ نیست و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

محدوده دمایی این دستگاه بسیار متنوع بوده و کاملا شما را راضی می کند.

 محدوده دمایی هویه سانشاین ss-927D بین 180 – 450 درجه سانتیگراد است.

ولتاژ مورد نیاز این دستگاه هویه، 220 ولت AC و با حداکثر توان مصرفی 75 وات است.

وزن این هویه 450 گرم می باشد و ابعاد آن 4.5 * 11 * 26.9 سانتیمتر است.

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه حرفه ای سانشاین 75 واتی مدل Sunshine SS-927D

7. هویه 80 وات سانشاین مدل SUNSHINE SL-936D

هویه 80 وات سانشاین مدل SUNSHINE SL-936D یک هویه میان قیمت فوق العاده است.
مشخصات ظاهری هویه 80 وات سانشاین SL-936D:

در نگاه اول درست این دستگاه حس کیفیت را به خوبی به کاربر القا می کند.

    جنس دسته با کیفیت
    صفحه نمایش LED برای دما
    کلید کنترل دما
    طول المنت نسبتا کوتاه که باعث لرزش کمتر در دست می شود
    نوک هویه تیز که برای مصارف ظریف کاربردی است

سانشاین مدل SUNSHINE SL-936D با توان 80 وات(W) می باشد که با برق 220 ولت(V) شهری کار می کند.

این دستگاه دارای المنت سرامیکی است که طول عمردستگاه و سرعت گرم شدن آن را بهبود میبخشد.

رنج دمای این هویه از 180 تا 480 درجه سانتی گراد می باشد و همان طور که گفته شد با کلید های روی دسته می تواند دمای آن را به حالت مناسب تنظیم کرد.

روی دسته هویه یک نمایشگر LED دمای هویه را به صورت دیجیتال نمایش می دهد که این نیز بسیار کاربردی به نظر می رسد.

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه 80 وات سانشاین مدل SUNSHINE SL-936D

8.هیتر دیجیتال 1000 وات SUGON 8610

 

هیتر SUGON 8610 – در تعمیرات سخت افزاری موبایل و به طور کلی در تعمیرات بردهای الکترونیک به هنگام حرارت دادن با توجه به حساس بودن قطعات و بردها باید به درجه حرارت و توزیع گرما دقت کرد  .

برای اتصال دادن و هم چنین جدا کردن قطعات به منظور ذوب کردن قلع از هوای گرم استفاده می شود . توسط دستگاه  هیتر هوای گرم تولید می شود . فن تعبیه شده در هیترها وظیفه تولید باد را بر عهده دارد .

باد تولید شده پس از عبور از المنت حرارتی تعبیه شده در دسته هیتر داغ می شود و پس عبور از خروجی نازل به روی قطعه مورد نظر در برد دمیده می شود .

هیتر SUGON 8610 دستگاهی بسیار کارآمد با کیفیت و توان بالا می باشد . این دستگاه مجهز به سنسور حلقه بسته است که بدون تاثیر از خروجی هوای گرم دستگاه به طور دقیق درجه حرارت را تنظیم می کند .

هم چنین سیستم خنک کننده ای دارد که باعث افزایش طول عمر دستگاه و صرفه جویی در انرژی می شود . پمپ باد این هیتر که قابلیت تنظیم جریان هوا را دارد ، از نوع brushless vortex می باشد .

این دستگاه  چهار کانال جداگانه دارد که که دما و حجم هوا را در هر  کانال می توان تنظیم و ذخیره کرد . این دستگاه به سیستم خنک کننده مجهز است که به افزایش عمر دستگاه کمک فراوانی  می کند .

صفحه نمایش دیجیتال نیز به طور دقیق دما و حجم باد را نشان می دهد . اگر دسته هیتر را روی پایه نگه دارنده آن قرار بدهیم ، به سرعت سرد می شود و به طور خودکار به حالت خواب می رود .

با برداشتن دسته هیتر از روی پایه نگه دارنده ، دما به درجه تنظیم شده می‌رسد.
ویژگی ها :

    چهار کانال CH1 , CH2 , CH3 , CH4 برای تنظیم حجم و دمای هوای خروجی
    سوییچ  کنترل مغناطیسی
    افزایش دمای سریع
    قابلیت تنظیم هوای خروجی
    سیستم مجهز به خنک کننده هوا به منظور محافظت از دسته هوای داغ
    دارای عملکرد سلف کالیبراسیون دما

جهت مشاهده قیمت و خرید هیتر دیجیتال 1000 وات SUGON 8610

9.هویه دو قلو Sugon T3602

هویه sugon t3602 – از هویه به منظور متصل کردن دو قطعه الکترونیکی به یکدیگر و یا اتصال یک قطعه روی بورد با لحیم کاری استفاده می‌شود.

هویه ها انواع مختلفی دارند که در کار تعمیرات موبایل از هویه های برقی استفاده می‌شود که هویه های برقی شامل هویه های قلمی و هویه های استیشن می باشند.

هویه های قلمی شامل دسته هویه ، المنت و نوک هویه بوده و جنس دسته هویه به جهت جلوگیری از سوختن دست تعمیرکار عایق حرارتی می‌باشد.

المنت نیز معمولا سیم پیچ نیکل کروم با مقاومت بالاست که با عبور جریان الکتریسیته از آن گرما تولید می شود و  گرمای تولید شده به نوک هویه منتقل می شود و سیم لحیم را ذوب می کند.

این محصول دارای دو دسته هویه بسیار می‌باشد که شما می‌توانید به صورت هم زمان از آن ها استفاده کرده و به کار خود سهولت ببخشید.
ویژگی ها :

     دارای دو دسته هویه
     احیا کننده نوک هویه
    دارای براکت نگه دارنده
    گرم شدن در 2 ثانیه
    دارای صفحه نمایش دیجیتال
    استفاده از فیوز 2 آمپری
    سرعت بالا برای رسیدن به دما دلخواه

اقلام همراه:

    همراه ۲ عدد نوک اورجینال JBC
    دستگاه کالیبراتور دما نوک هویه
    پد نسوز سیلیکونی آبی رنگ
    پد مگنتی
    احیاء کننده نوک هویه
    تمیز کننده نوک هویه

ولتاژ ورودی     V 110/220
مصرف برق     240W
درجه حرارت     100 – 450 سانتی گراد
وزن     4.5 کیلوگرم

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه دو قلو Sugon T3602

10.هویه دیجیتال SUGON T36

هویه sugon t36 – به منظور متصل کردن دو قطعه الکترونیکی به همدیگر و یا قطعه الکترونیکی به برد از ذوب کردن یک فلز با دمای ذوب پایین تر از قطعه الکترونیکی مورد نظر استفاده می شود

که این عمل لحیم کاری و فلز پر کننده با دمای ذوب پایین ، سیم لحیم نامیده می شود . دستگاهی که سیم لحیم را ذوب می کند ، هویه نام دارد .

هویه ها بر اساس مصرف انرژی به چند نوع تقسیم می شوند که در کار تعمیرات موبایل از هویه های برقی استفاده می شود. هوبه های برقی نیز شامل هویه های قلمی و هویه های استیشن می باشند .

اجزاء تشکیل دهنده هویه قلمی دسته هویه ، المنت و نوک هویه می باشد . جنس دسته هویه باید عایق حرارتی باشد که برای نسوختن دست تعمیرکار و راحتی کار طراحی شده . ا

لمنت نیز معمولا سیم پیچ  نیکل کروم با مقاومت بالاست که با عبور جریان الکتریسیته از آن گرما تولید می شود . گرمای تولید شده به نوک هویه منتقل می شود و سیم لحیم را ذوب می کند .

جنس نوک هویه دارای اهمیت بسیار است چرا که می بایست در برابر اکسید شدن و حرارت مقاوم باشد .

هویه استیشن علاوه بر هویه قلمی از یک جعبه منبع تغذیه تشکیل می شود که کنترل و دقیق توان و دما توسط آن امکان پذیر است . توان یکی از مشخصات بسیار مهم هویه هاست .

هویه های استیشن نیز بر دو نوع هویه های آنالوگ و دیجیتال هستند . هویه های آنالوگ نسبت به هویه های دیجیتال دارای دقت کم تری هستند که به افزایش دمای بیش از اندازه نوک هویه می انجامد .

هویه های آنالوگ از ولوم و صفحه مدرج و هویه های دیجیتال از تعدادی دکمه و صفحه نمایش برای تنظیم دما برخوردار هستند .

هویه های استیشن نسبت به هویه های معمولی از توان بالاتری برخوردار هستند . هرچه یک هویه توان بالاتری داشته باشد ، یعنی سرعت آن در رساندن دمای هویه به دمای مورد نظر بیش تر است .

علاوه بر این بر خلاف هویه های معمولی می تواند دما را به طور دقیق ثابت نگه دارد

هویه سوگون t36 دستگاه بسیار مناسبی به این منظور است که قابلیت تنظیم دقیق دما را دارد . این هویه به همراه نمایشگر دیجیتال و دسته هویه با کیفیت ارائه شده
ویژگی ها :

  •     صفحه نمایش LED بزرگ
  •     خواندن دمای دقیق و آسان
  •     گرمایش سریع و رسیدن به دمای مورد نظر در یک ثانیه
  •     سه کانال جداگانه برای ذخیره پارامترهای مورد استفاده
  •     طراحی منحصر به فرد دسته هویه
  •     سنسور آهن ربایی به منظور sleep mode اتوماتیک

جهت مشاهده قیمت و خرید هویه دیجیتال SUGON T36

قیمت + خرید هیتر و هویه تعمیرات موبایل | هیتر و هویه یاکسون | بهترین مارک هیتر و هویه | هیتر و هویه ارزان | هیتر و هویه گورداک

سفیر کجاست؟

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید :

نظر خود را بنویسید

نظرات